fredag 1 februari 2008

Fredagsfestligheter

Var på Systembolaget i Nordstan kl 10.00 idag. Jag och 100 pers till stod i kö. När de väl öppnade dörrarna så gick 96 stycken till vinkällaren, jag och tre till stegade bort mot ölen :)
Fick tag på 35 st Celebration Ale som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Så nu är helgen räddad!
Det blev även två nya öl från Slottskällans Bryggeri: Decennium och en Strong Ale.

Ikväll bjuder Dannas arbetsgivare alla sina anställda+respektive på en helkväll på Kajskjul 8. Det är trerättersmiddag, med följande meny:

Ser rätt så okej ut va?
Sen föreställningen står After Shave för: Cabaret Cartwright

Längtar tills jag slutar så jag får åka hem och slänga in en Celebration i frysen en halvtimme. Om jag ens kan vänta..

Inga kommentarer:

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler